Pin It button on image hover

torsdag den 12. april 2012

Det blev en dreng! (plus vinder af baby giveaway)

Vi fik endnu en DRENG den 30. marts. Så nu er jeg eneste pige i et hus med tre mænd. Det må da gi' potentiale til forkælelse? Her er vores lille vidunder:

We had another boy on March 30. So I'm still the only girl in the house! Here is a photo of our little cutie:



De fleste gættede på, at det blev en pige! Og jeg havde da også glædet mig til at springe ud i en masse pige-layouts, men det bliver altså ikke med fotos af mine egne børn, så pige-papiret må finde en ny ejer: Jeg skrev navne på dem der gættede på en dreng, og trak KARINA ud som vinder. Tillykke. Send mig en mail, så du kan få din præmie!

The winner of the giveaway is Karina.

Blogger havde skiftet udseende her i april og til min store fortvivlelse var alle de indlæg jeg havde planlagt i april TOMME! Heldigvis var indholdet der stadig, da jeg skiftede tilbage til den gamle brugergrænseflade, så nu er jeg tilbage på blog-barsel i april, men kigger ind med mellemrum. Mangler også at få lidt Project Life på bloggen...

7 kommentarer:

Sarah sagde ...

Endnu engang tillykke med vidunderet. Han ser da bare dejlig ud.
Og tillykke til Karina.

Anonym sagde ...

Stort tillykke med den fantastiske lille ny :)

Ditte sagde ...

Stort tillykke med Jeres skønne lillebror.
Nyd det ;)

10na sagde ...

Hjertelig tillykke med prinsen, han er da for lækker. KH 10na

Kim sagde ...

wowowoow huge congrats to you , I thought you might have had the bub you have been missing for a while...hope all is well!

Charlotte sagde ...

Nååååååååååå - hvor er han skøn.
Stort tillykke med det lille nye familiemedlem. :)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare et superdejligt billed. Stort tillykke med ham.
Fedt, at jeg vandt!
Jeg har skrevet en mail.
God weekend.