Pin It button on image hover

onsdag den 4. april 2012

& I love u

Mens jeg bruger min tid på at lære den lille nye baby at kende (indlæg planlagt for længe siden), så er her et layout med den førstefødte, som jeg har lavet til en tone-on-tone udfordring. Jeg har prikket med en nål rundt om en mask, som egentlig er beregnet til mist. Synes effekten med de små huller kom til at se super fed ud!

While I spend my time getting to know the new baby (this entry was planned a while ago), I want to share a layout with my firstborn that I created for a tone on tone challenge. I punched holes around the mask with a needle and think the result looks super cool!





Rigtig god påskeferie og tusind tak fordi du kiggede forbi!

Have a nice hoppy Easter and thank uyou so much for stopping by!

13 kommentarer:

Sarah sagde ...

Håber det går godt med den lille ny, er spændt på at se billeder. Og super fedt LO, det giver en virkelig sejt effekt med de huller.

Karina Beck sagde ...

Det ser kanongodt ud med de ruller!
Og sejt billed af Asbjørn.
God påske til dig og din lille familie.

Karina Beck sagde ...

øhh jeg mente huller ; )

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot layout og sejt med de huller.
Håber I får en dejlig påske med jeres lille ny familiemedlam.

Heidi Kolze sagde ...

Det ser bare rigtig godt ud med de huller. Måske man skulle lifte ideen....
God påske og håber snart vi ses:-)

Anonym sagde ...

Hvor er det bare super lækkert :) tak for god inspiration.
Håber alt går godt med dig og den lille ny.

Jill sagde ...

Wow -- what a beautiful layout!

Jill sagde ...

Wow -- what a beautiful layout!

Cindy sagde ...

I don't know much about projects, scrapbooking, or layouts. What I do know is that we girls in Maggie's class are really looking forward to new photos of your new little one!
C. Young

Charlotte sagde ...

Hvor er det cool med de huller! Det MÅ Jeg da prøve en dag. Flot layout og et super godt billede af ældste søn.
Jeg håber i nyder dagene sammen med den lille ny.
Rigtig god påske.

Tina sagde ...

Ja super sejt med hullerne! God idé.

Ditte sagde ...

Det er virkelig flot, er helt vild med dit nåleprikkeri. Kan huske jeg engang prøvede det for mange år siden, efter at have set det i et Alt om håndarbejde, men det var slet ikke så flot som det du her har præsteret.
Får helt lyst til at prøve teknikken igen, efter at have set dette layout.
Sikke en vidunderlig tid I står midt i, med en nyfødt i huset, som I alle skal lære at kende, det er LIVET!

Janna Werner sagde ...

This is absolutely beautiful!
Hilsen Janna