Pin It button on image hover

onsdag den 25. april 2012

Project Life - uge 9

Og så er det blevet tid til uge 9 i min dokumentation af vores år. I denne uge stod den endelig på lidt scrap udover at ligge ned, og jeg havde købt nogle Halloween stempler til min søn. Han skabte de mest dramastiske scener, bla. med tog fyldt med røde edderkopper, som ses nedenfor. Elsker hans fantasti når han bruger stempler!
Det blev også uden hvor min strenge senge-ligning var overstået, så jeg kunne hente Asbjørn i børnehaven igen. Både på cykel og i bil!

And week 9 is ready to share. This week I finally had some creative time besides bedrest. Bought Halloween stamps for my son, who created the most dramatic scenes using them! Love how creative he is with stamps! It was also the week my strict bedrest ended, so I could finally pick up our son at daycare again.


Og de enkelte sider:


Et nærbillede af det dramatiske døds-tog:


Ingen kommentarer: