Pin It button on image hover

søndag den 15. april 2012

Opbevaring af stempler

Jeg har en stor samling af stampler fra scrapper.dk, og har organiseret dem i en stor ring. Alle stempler er sorteret i index, så jeg lettere kan finde det stempel jeg søger.

Jeg har udstandset cirkler og lavet et hul næsten i midten. Ikke præcis i midten, for jeg ville sikre mig at min tekst var placeret, så jeg altid kunne se den. Hvis hullet er præcis i midten vil index-cirklen dreje rundt, så du ikke har styr på hvor teksten står. Hvis dit hul er lidt over midten vil den 'tunge' del af cirklen altid være i bunden, og du kan placere din index-tekst derover. Håber det gir' mening!

I have a large collection of stamps from Scrapper.dk, and have organized them in a large binding ring for easy access.





3 kommentarer:

Louise sagde ...

Det var dælme en god idé. Det er hermed kopieret og bliver efterabet til scrap a mania senere :-) Tak for ideen:-)

Briana Johnson sagde ...

I LOVE this idea! I've never been totally happy with my stamp storage - the larger sheets, I like how I have then organized but the little ones like this are just in a box. Great idea!

Heidibirte sagde ...

Det er en super god idé. Mine ligger bare i en kasse og man kan aldrig lige finde det man skal bruge.Tak for tippet.