Pin It button on image hover

mandag den 30. april 2012

Forårsstemning

Her er mere Neighborhood inspiration, fordi seriens papir simpelthen er som skabt til foråsstemning. Ville have lavet noget påske-agtigt med serien, men har allerede brugt de påskebilleder jeg havde fra sidste år til andre layouts. Jeg har haft papiret liggende længe, men længslen efter sommer fik mig til endelig at bruge det.

Here is some more spring inspiration using the Neighborhood collection from Crate. I have had this collection for a long time in my stash, but never used it. Guess longing for summer helped nurture the creative spark to pull it out and actually use it. 



Jeg er blevet rigtig glad for de ark med "journaling spot" som efterhånden ofte er en del af en papirserie. Disse ark er altid et must-have, når jeg køber nyt papir. De er fantastiske til at skrive sin journaling på, selvfølgelig, men også til at bruge som bagrund til lag-på-lag pynt, placering af titlen (som på et layout jeg lagde på bloggen i forrige uge). Og resterne af dem bruger jeg altid på kort. Der kommer inspiration til det med journaling-spots på kort her i april...

Neighborhood - Accent Cuts Paper
På dette layout har jeg klippet rundt om et af seriens journaling-spots, og det fungerer næsten som et klistermærke, som både pynter og er praktisk til ens tekst.

Får de billeder dig ikke bare til at længes efter en solrig sommerdag ved swimmingpoolen?

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

God morgen ; )
Det er nogle dejlige layouts. Og ja, skønne farver og papirer.
Vi vil ha varme NU! ; )
Du må have det godt med alle dine drenge ; )

Kim sagde ...

awesome photos in that first one and I sooo love the simple design of the second. hope the bub is doing well!