Pin It button on image hover

lørdag den 2. april 2011

Vinder vinder

Min søn har udtrukket de to vindere af min første giveaway (ja, der kommer flere senere på året. Der er jo altid grund til at fejre et eller andet!). Han endte med at trække alle sedler op af skålen og insistere på at jeg tog billeder af det...men her er de første, og 'rigtige' vindere.

En lille skål fyldt med navne.


En lille hånd dykker ned i mængden...


Og ud kommer .... HEIDI


To små fingre griber igen fat i et nyt stykke papir...


Og denne gang står der ....MARIANNE


Tillykke til jer!

Send mig en mail på brandtlassen @ hotmail.com med jeres adresse, så jeg kan sende pakken (eller skriv hvis du kommer på SAM, så kan jeg tage pakken med dér).

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Tillykke Heidi og Marianne!
God weekend Trine, jeg håber, at vi får hilst på hinanden på SAM. Prik mig gerne på skulderen, hvis jeg går lige forbi ; ) : )

Marianne sagde ...

Nej hvor dejligt :) tusind tak..

Heidi sagde ...

YEY hvor skønt :) Tusinde tak, og sikke en skøn dreng du har, gi' ham et ordentlig kram fra mig :)
God søndag

Heidi Kolze sagde ...

Hov jeg skulle også til at skrive at jeg holder meget af Asbjørn:-) Nå det går nok - han er sød alligevel :-)