Pin It button on image hover

søndag den 3. april 2011

Deer hunting

Et layout fra en tur i Dyrehaven sidste efterår. Jeg fik desværre ikke et billede af min mand og søn som sad musestille op ad et træ, mens dyrene græssede en meter fra dem. Jeg var på den anden side af træet og ville trods alt ikke forskrække dyrene ved at rejse mig op med et kamera.





[Papir: American Crafts, My Mind's Eye og Studio Calico, bogstaver: Sassafras Lass, American Crafts 'Thickers', sommerfugl: Jenni Bowlin, sticker: Studio Calico]

Rigtig god søndag og tak fordi du kiggede forbi!

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er dit layout flot sammensat i farver og papirer.
God søndag aften.

Heidi Kolze sagde ...

Det er bare et super flot LO. Jeg er vild med farverne og måden du har lavet det på :-)

Heidi Seidenfaden sagde ...

Super flot Trine...