Pin It button on image hover

onsdag den 20. april 2011

Endnu et designteam

Det er helt fantastisk - jeg har fået muligheden for at komme på endnu et design team, og skal fremover også designe for Love2Scrap. Jeg kommer også til at afholde kurser igen, hvilket jeg glæder mig til! Så stay tunedderes og min egen blog.

Det er en stor ære og fornøjelse at kunne designe for to fantastiske kvinder på hver side af bæltet og med så dygtige designteam kvinder.

It's truly fantastic. I am given the opportunity to design for another Danish webshop - love2scrap. I will also be teaching again. So stay tuned on their blog and mine. It's such on honor to design for two amazing ladies and with such talented design team girls!

4 kommentarer:

Trine sagde ...

Tillykke med arbejdet! Det bliver spændende at følge dig - også der.

Maria Krumbaek sagde ...

hvor er det sejt! godt gået og tillykke :)

Rikke Scharff sagde ...

Hej Trine.
Velkommen i designteamet. Glæder mig til at arbejde sammen med dig.

Hilsen Rikke Scharff

Niels Bosworth sagde ...

Stort tillykke :-)