Pin It button on image hover

onsdag den 6. april 2011

December 5-6

I sidste weekend fik jeg endelig taget endnu et hug ift. at få mit December Daily album lavet færdig.

Her er de næste sider i albummet (som klart er nogle af mine yndlingssider), startende med 5. december 2010:




Vores juletræ blev godt nok ikke pyntet før en uge senere, men et foto af det har sneget sig ind her i mangel af bedre! Jeg har en masse julepynt fra England og USA og det er meget tungt. Alle grene hang på det helt friske træ, så det så ud som om det var ved at viske. Næste år må jeg finde en løsning til at stive grenene...


3 kommentarer:

Heidi Kolze sagde ...

Det er virkelig et skønt projekt det december daily. Glæder mig til du får lavet flere sider :-)

Karina Beck sagde ...

Set er et flot album og dejlige billeder.

Charlotte sagde ...

Kan godt forstå du er glad for de sider, for de er rigtig flotte. Rigtig dejlig jule-/vinterstemning.
Lækkert projekt du er i gang med. :0)