Pin It button on image hover

lørdag den 14. juli 2012

Sweety layout (og giveaway)

Dette drengelayout i pigefarver lavede jeg til en skitsekonkurrence hos Elle's Studio. Jeg vandt...for jeg var den eneste som deltog! ha ha. Nå, men jeg har et par giftcards til gode hos dem, og et af dem vil jeg udlodde til en læser. Skriv en kommentar til dette indlæg og jeg finder en vinder af et $5 giftcard i næste uge.
Won a sketch challenge at Elle's Studio with this layout. I was the only one participating!!! Anyway, the $5 giftcard  I won will be given to a reader of my blog. Just leave a comment and I'll select a winner next week.



5 kommentarer:

Kim sagde ...

The colours in this one are just delish!

Charlotte sagde ...

Tillykke med at du har vundet. Om du så var den eneste der deltog, ja så er dit layout altså rigtigt, rigtigt flot. :) Jeg har også lavet drenge-layouts med pigede farver og blomster og hele molevitten. :)
Rigtig god søndag til dig.

lam sagde ...

Tillykke med sejren. Jeg er dog sikker på du ahvde vundet alligevel med flere deltager for det er da et fantastisk layout

Chantal Vandenberg sagde ...

Love the colours on this layout! The butterflies look so sweet. Gorgeous layout!

Rikke Scharff sagde ...

Der er som altid super fedt det du har lavet. Jeg bliver altid inspireret:-)

Hilsen Rikke Scharff