Pin It button on image hover

torsdag den 5. juli 2012

Happy Times

Mon sommeren endelig er kommet? Her er et sommerfoto fra en tidligere sommer, med skønne solstråler på de bare arme. Åh, jeg håber solen blir her denne gang!

Dagens inspiration på Love2scraps blog er dette layout lavet med Crate Paper og Pebbles. Info om produkter her.

I certainly hope summer is finally here to stay. Here is a layout I have up on Love2scraps's blog to day featuring a photo from a previous summer.


Jeg har limet to fotos sammen om et journaling card, som derved fungerer som et lille håndtag, og sat det på baggrundspapiret med washi tape, så man kan åbne en låge op og se flere fjollede fotos.

3 kommentarer:

Marelize sagde ...

Beautiful layout and great ideahow you can lift the one side up to reveal more photos.
Thank you for your lovely comment on my blog. :)

Karina Beck sagde ...

Flot layout med skønne sommerbilleder.
God sommer til jer.

Donna sagde ...

Sikke mange flotte layouts du har fået lavet.

Stort tillykke med den store drengs 6 års fødselsdag, vores den store fylder 6 år om en måneds tid, og ja tiden flyver jo bare af sted. Med en lille ny i huset føles det somom han er vokset endnu mere.

Har jeg overhovedet fået ønsket dig/jer tillykke med familie forøgelsen, hvis ikke så Tillykke (hi hi måske jeg kan bruge "ammehjerne" som undskyldning). Og sikke en historie, har jo fulgt dig på bloggen, selvom jeg ikke har været så flink til at ligge kommentarer.