Pin It button on image hover

mandag den 26. marts 2012

Project Life - uge 6+7

Her er to uger hvor der ikke skete så meget, så de fylder kun én side hver. Det er en af de ting jeg elsker ved dette projekt, at man kan tilpasse det præcis så det passer til ens liv. For et par uger siden var jeg stortset up-to date med projektet, men er nu 2½ uge bagud (igen). Det skal jeg indhente inden babyen kommer!

Here are two weeks with not much going on, so each week is just one page. This is what I love about this project. You can scale it to fit your life exactly. A couple of weeks ago I was pretty much up-to date with PL, but now I'm 2½1 weeks behind (again). Need to catch up before the baby arrives!



Jeg har været inde på min blog for første gang i noget tid (mine indlæg forudprogrammes til at udkomme på bestemte dage, så jeg kan nøjes med at blogge én gang om ugen), og blev sååå glad over at se jeres kommentarer og at flere har tilmeldt sig bloggen. Tusind tak fordi I tager jer tiden til at skrive en hilsen. Det har været en lidt hård graviditet, så der skal altså ikke så meget til at glæde mig...

Så hvis du ikke allerede følger bloggen eller aldrig/sjældent har skrevet en kommentar, så ved du nu hvordan du kan gøre mig rigtig glad!

Og så er det ved at være sidste chance for en forårs giveaway. Den udtrækkes i morgen! Klik her for at være med...

Hvis jeg når det finder jeg på en ny giveaway i denne uge. Vi kender vi kønnet på barnet, så det ku være sjovt med en lille gættekonkurrence! Så kom tilbage senere...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er også helt vild med project life - det er skønt :)
tak for inspiration.

God dag