Pin It button on image hover

torsdag den 1. marts 2012

Drengeserie fra Ruby Rock-it

Scrapper.dk har fået en ny drengeserie hjem fra Ruby Rock-It. Jeg havde aldrig hørt om firmaet, men det er noget fedt papir og altid sjovt at prøve nogle nye scrap-produkter. Jeg har lavet et par kort og nogle layouts med serien.

Scrapper.dk got some new paper from Ruby Rock-It, which I had never heard of before. But I love the paper and always have fun trying new products! I've made a few cards and layouts with the collection.



Og her er et par layouts. Det første er fra en meget våd Grøn Koncert sidste sommer, som passede fint til seriens klistermærker og farver.

The first layout is from a very wet open air concert last summer.


Og et layout med en foto af Cars biler. Jeg kan ikke understrege hvor glad jeg er for at Cars-filmen kom frem ligesom jeg skulle ha' en søn. Jeg tror næsten at jeg elsker de biler med øjne, mere end Asbjørn gør!

And a layout with a photo of cars from "Cars". I cannot state enough how lucky I feel to have the movie come out just when I has having a son. I think I might love those little cars with eye even more than Asbjørn does!



Husk giveaway nedenfor.

2 kommentarer:

sophie sagde ...

my boy is also crazy about cars!!:) boys and their toys right??!!
nice first layout too, I am really into vertical designs right now!
and I have seen your PL projects pages!! going on fine !!
hope you are fine!

Kreateten sagde ...

Virkelig flotte sager du har lavet, tror da jeg skal kigge nærmere på det papir og mærke, vildt fedt!