Pin It button on image hover

tirsdag den 28. februar 2012

Giveaway

Så er det vist på høje tid med en giveaway på min blog! Jeg har samlet et forårssæt med masser af papir til kort, mini album eller andet, som trænger til et nyt kærligt hjem.


Pakken indeholder:

3 x 10 ark papir fra American Crafts
Zing embossing pulver "Pink"
Fancy Pants knapper
Bånd, brads og eyelets
Studio Calico stempel
My Mind's Eye twine

Betingelser for deltagelse:

1. Bliv fast læser af bloggen = 1 lod
2. Link/henvis til giveaway fra din blog, f.eks i sidebar = 2 lodder

Skriv en kommentar til dette indlæg og nævn hvor mange lodder du har.

Giveaway er åben til 27. marts

(satser på at trække en vinder inden jeg skal føde!)

Internationals are welcome to enter as well. Join the site (with Google Friend Connect) for one chance of winning, and link to this entry from your blog sidebar to double your chance!
Write a comment to this entry saying how many chances you've got!

Giveaway is open till March 27th.

10 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Fed giveaway! Den er jo kæmpestor! Krydser fingre og håber jeg vinder!

Gitte sagde ...

Waouw en lækker giveaway.
Jeg hopper med på 2 lodder. =0)

Heidi Kolze sagde ...

hov den må jeg da bestemt være med på:-)
er fast læser og laver med det samme et link.

Annette / aka sagde ...

Sikke en fin give away i dejlige glade farver.
Den vil jeg da gerne have chancen
for at vinde. Så jeg deltager med 2 lodder.
Vi satser på, at du går tiden ud...

Bettina Brandt-Lassen sagde ...

Tager mig et enkelt lod - god weekend :)

Charlotte sagde ...

Nøj en lækker give away. Jeg deltager gerne i lodtrækningen med alle lodder. Jeg er allerede fast læser og jeg suser ind på min blog og laver et link til din give away. :)

Anonym sagde ...

Skøn givwaway, som ny scrapper ville det være skønt med alt det fine papir, så man havde lidt at vælge imellem.1 lod til mig.
Christina P

karinkoedlund sagde ...

Skøn, skøn giwe away, som jeg da gerne ville byde velkommen i mit hjem:)
Deltager med 1 lod og håber på lykken
Nyd den sidste tid inden fødslen - og held og lykke til den tid
Karin

Anonym sagde ...

super lækker giveaway :) hopper med på et lod da jeg er fast læser i forvejen :)

Birgit sagde ...

Jeg tager mig et lod;-) super fin giveaway!