Pin It button on image hover

lørdag den 25. februar 2012

Project Life - uge 1

Så fik jeg endelig lagt sidst hånd på den første uge i januar. Havde regnet med at vise hele januar, men jeg er lidt bagud! Næsten færdig, men bagud, da jeg mangler et par indstik i en række uger. Så jeg viser resten senere, sammen med mine tanker om projektet (dem har jeg mange af). Jeg er helt bidt af det!

I finally finished my spread of the first week in PL. I'm almost up to date with the project, but still miss a few inserts in each week. So I'll share the rest later plus my thoughts on the project (I have many). Needless to say I love it!



2 kommentarer:

lam sagde ...

total fede sider, du har fået lavet. de er fyldt med små fine detaljer. "Titlen" driv in er for cool

Karina Beck sagde ...

Det er lækre Projekt Life sider, du har lavet. Og flot PP også.