Pin It button on image hover

mandag den 5. marts 2012

Give me a smile...

Jeg er ved at rydde ud i fotos - og dem har jeg dæleme mange af - så jeg kan starte på en frisk når babyen kommer. Jeg ved jo godt at der ikke vil være ligeså stor motivation til at scrappe de gamle fotos af Asbjørn, så dem prøver jeg at komme lidt til bunds i. For ikke at tale om de omkring 40 layouts jeg har liggende halvfærdige. Nogle af dem har ligget i tre år! Men det er åbenbart sådan jeg arbejder bedst: kun at gøre et projekt færdigt, når jeg er i humør til det og har en kreativ ide, som jeg kan se vil fungere!
Nu må vi se hvor langt jeg når!

Her er et foto fra sidste sommer og noget nyt papir fra OA (Sasparilla, som kommer hos Love2scrap i marts) og My Mind's Eye. Jeg er helt forelsket i de SC stempler, som jeg har brugt.

I am cleaning out in all my photos - and I do have a lot - so I am readyu for the bagby to arrive. I know my motivation for creating with older photos of Asbjørn will decrease, so I try to finish a bunch of them. Not to mention the aprox. 40 half-done layouts I have laying around. Some of them are 3 years old! But I guess that's how I work: only to finish a project when I feel in the mood and know I will be satisfied with the result.
We'll see how far I get!

Here is a photo from last summer and some new paper fra OA (Sasparilla) and MMY. I am so in love with the SC stamps.




Husk giveaway nogle indlæg længere nede!

4 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Super skønt LO, der oser af forår :)

Stine sagde ...

Hvor jeg dog bare er vild med din helt enkle stil! Indimellem ville jeg ønske jeg beherskede lige præcis den stil, men det fede ved scrapbooking er jo at man kan hente inspiration fra noget der slet ikke ligner det man selv laver.

Smukt LO!

Kim sagde ...

A very very cool design on this one!!!

Karina Beck sagde ...

Det er et flot layout i rålækre farver.