Pin It button on image hover

torsdag den 21. juni 2012

Thousands of little moments

Endnu et layout med foto fra Roskilde Dyrskue 2011. Asbjørn opstillet foran en cool pølsevogn!

Another layout with photos from last years country fair in Roskilde.



Jeg er rigtig igang med at få brugt mine gamle fremkaldte fotos - og det føles skønt, selvom jeg næppe nogensinde får brugt alle mine fotos!

Her er smugkig til et album jeg er igang med fra en Woody-fotosession sidste år.
Og et smugkig til et af de layouts vi skal lave til baby-scrap kurserne til efteråret. Der kommer mere info om kursuskonceptet senere, men det blir tre dage i Roskilde med babyer på slæb! Det skal nok blive hyggeligt...
Tak fordi du kiggede forbi bloggen.

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækre ting, du har lavet.
Jeg håber, at du har det godt og stadig nyder barslen.

Leanne sagde ...

Just beautiful...x

Briana Johnson sagde ...

I really like that huge banner shape on the page and the repeated doily shapes in large and small sizes. These sneaks are very interesting - can't wait to see the entire projects!

lam sagde ...

Skønt layout med mange fine detaljer og dine sneaks ser lækre ud