Pin It button on image hover

lørdag den 30. juni 2012

DR Byen

Vores søn er vild med tog, og så er det jo fantastisk at bo lige ved metroen. Vi har vores "egen station" ved DR byen og næste station (Sundby) er "Lars's station" (citat: Asbjørn, 5 år). Lars bor med hans familie længere nede af vejen og derfor tættere på den anden station! Jeg har brugt et gammel klippekort som pynt.

Our son loves trains, so it's quite convenient to live right next to the Copenhagen Metro.




Og så blir han 6 år i dag, vores store skoledreng! Åh, hvor vokser de dog alt for hurtigt! Vi skal holde Toy Story fest, og jeg glæder mig til engang at vise festen på bloggen. Vi har planlagt fantastiske kager, pynt og fotorekvisitter...

And today he turns 6 years, our big ready-for-school son! Oh my, they grow too fast. We are throwing a Toy Story party and I cannot wait to share the details. We have planned fantastic cakes, decorations and props ...

Happy Birthday, Asbjørn. Love you to the moon and back. Always and forever! You are my sun on cloudy days, with no exception.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det bare fedt det baggrundspapir. Og super lækkert LO med en sød historie.
Tillykke til Asbjørn :)

Karina Beck sagde ...

Det er et lækkert layout. Flot enkelt og skønne materialer.
Hvis i alligevel er på fyn på et tidspunkt, skulle i måske se på tog derovre. Jeg kan ikke lige huske museets navn, men det kan jeg finde hvis du er interesseret. Jeg ved, at det store Thomas tog kommer forbi engang imellem. Det er han ikke for stor til vel?
God weekend.

Ditte sagde ...

Skønt layout, og sød historie bag.
Kæmpe tillykke med Asbjørn, og du har helt ret, det går alt for hurtigt med de kære unger. Nyd ham og festen ;)

Rikke Scharff sagde ...

Hej Trine.
Hvor er det bare godt det du har lavet. Jeg glæder mig vildt meget til at se billeder fra Asbjørn's fødselsdags fest:-))

Hilsen Rikke Scharff

STI sagde ...

Super LO får han tøj på efter på har kigget i dit papir :))
I må komme hjem til os en dag. Bent har jo en kæmpetogbane