Pin It button on image hover

mandag den 13. december 2010

Gavemærke mandag

December er en travl måned, og derfor har jeg denne uge fundet et gavemærke frem som jeg egentligt har lavet for mange år siden. Det er lidt snyd, men op til juleferien starter på fredag har jeg nok at se til og det kreative må komme i anden række!


Denne uges gavemærke er lavet af filt. Det er filt jeg engang specialbestilte i USA, fordi det havde den flotte struktur. Jeg har stadig mange meter tilbage, som aldrig er blevet brugt...


Gavemnærket er lavet af to stykker ens filt. På det ene stykke har jeg syet tre sider fast af et stykke plastik, så gavemærket kunne genbruges ved blot at udskifte det lille stykke til/fra papir. Det andet stykke filt har fået påsyet de hvide bånd for at danne striberne på det danske flag. Tilsidst er de to stykke syet sammen - med en lille løkke, så gavemærket kan bindes fast på en gave [Beklager de dårlige fotos...men det bliver så tidlilgt mørkt ift. at tage fotos i dagslys].

Ingen kommentarer: