Pin It button on image hover

torsdag den 23. august 2012

You are so loved

Det er præcis hvad mine drenge er: So loved! Jeg værdsætter hver dag med dem og elsker at scrappe fotos med dem begge, mens jeg tænker på det søskendeliv de har foran sig.

That is exactly what my boys are: So loved! I treasure everyday with them and love to scrap photos of them together, while I think about the life they have ahead of them as siblings.


Og lidt detaljer fra siden, som i dag er kommet på love2scrap's blog. Ses vi mon til marathon-scrap på lørdag i Roskilde?   



Tak fordi du kiggede forbi. Hvis du kommer fordi bloggen af og til, men aldrig har skrevet en kommentar, så vil jeg blive enormt glad for at høre fra dig.

5 kommentarer:

Leanne sagde ...

Oh! This is such a beautiful photo and LO!! I adore the little paper planes!!

Karina Beck sagde ...

Du får da også en kommentar her ; ) Det er et super dejligt drenge layout i de flotteste farver.
I må have en super dag.

Julie Viktoria sagde ...

Det er rigtig flot layout af drenge. Kan godt lide farver. :)

Tina sagde ...

Fede ting du laver! Og god stil. Og skønne billeder af dine "unger", jeg er ikke i tvivl om, at de føler sig elsket.

Kim sagde ...

beautiful beautiful beautiful photo!