Pin It button on image hover

mandag den 13. august 2012

Hey You!

Dette layout er lavet med papirer fra October Afternoons 5&Dime paper pad. Det er ikke min vanlige stil med rødt og blomster, men jeg udfordrede mig selv til at få dette særlige ark fra OA brugt til noget. Overvejede at folde det til et kort, men endte med at bruge det som ramme til mit foto.  jeg synes resultatet blev rigtig sødt.

I made this layouts with a piece of OA paper I had a hard time finding use for. I considered using it as a card by folding it in half, but ended up using it here as a frame for my photo. It's not my usual style, but I find the outcome really cute!



Jeg har udskåret en kvadrat midt i det blomstrede papir og givet den inderste kant lidt sort maling, så den ikke var så 'ren' og bedre blendede ind på det sorte karton.


Jeg fandt et gammelt foto med sort baggrund, så det passede ind i baggrunden. Blomsterne jeg har pyntet med er klippet ud af et andet ark fra blokken.

1 kommentar:

Briana Johnson sagde ...

Asolutely striking, clean, and beautiful - love the focus on the photo. And the mini album you just shared - incredible work - the embossing, the vellum, the binding, it's great work!