Pin It button on image hover

tirsdag den 28. august 2012

Mini album fra Middelaldermarked

I dag er dette album kommet på scrapper's blog: Et lille album til minde om den dag jeg var overskuds-super-mom og tog i Valbyparken til middelalderfest med to 5-årige og en nyfødt! Vi havde en skøn dag... men jeg var lidt træt bagefter!

This mini album is up on the scrapper-blog today. An album to hold the memories of the day I was totally super-mom and went to a Medieval-marked in Copenhagen with two 5-year olds and a newborn baby! We had a fantastic day, but I was a bit tired...
I have used Echo Park "Note to Self" collection kit and nothing else for this project besides a recipe book as my album-base.

 
 

Jeg har redesignet forsiden, da jeg ikke var tilfreds med den. Her er den gamle ret kedelige udgave.
 
I am not pleased with the front of my mini album, so I redesigned it. Here is the old version.

 
Dette mini album er lavet af en opskriftsbog fra et supermarked. Størrelsen var perfekt til 15x15 fotos og i kraftig karton! Jeg gemmer altid den slags 'reklame', som har scrap-potentiale.




Og her er jeg begyndt at lime mine fotos ind på siderne:



Jeg har udelukkende brugt Echo Park's Note to self collection kit. Alle mønsterpapirer er skåret ud i 15x15cm og pyntet med klistermærker, journaling card og borders fra kittet.

Mine fotos er fremkaldt hos foto.com i 15x15 med hvid kant. Det er blevet mit yndlingsformat til mini albums i øjeblikket.

4 kommentarer:

10na sagde ...

Jeg er SÅ vild med din måde at fotografere på, du forstår bare a t "fange" de små ting. Dine billeder er så naturlige og skønne. Jeg er altså også vild med din måde at scrapper på ;-)
Kh10na

Louise sagde ...

Hej Trine.
hvilket fantastisk album og jeg synes forsiden er sej så glæder mig rigtig meget til at se hvad du har gjort ved den.
Jeg glæder mig også rigtig meget til dit babyscrap kursus for du laver de fedeste layouts:-D
Vh Louise

STI sagde ...

FEDT album, dejlige billeder, hvor du virkelig forstår at fange det nære, man fornemmer klart hyggen helt her ud ved skærmen.Og du fortsætte da med at være overskuds mom at få lavet albummet: Og morsomt for jeg bruger jo også noget af det papir :))

Heidi Kolze sagde ...

Helt igennem fantastisk album! Du er og bliver min evige kilde til inspiration. Tak for det:-)