Pin It button on image hover

mandag den 19. november 2012

Stor nok til højstol

Jeg fik scrappet i sidste uge! Jeg lavede fem layouts imens jeg hyggede med en veninde. Det kan man jo blive helt afhængig af ;-)
I dag er dette layout kommet på Scrapper's blog. Jeg har brugt Echo Park For the Record 2. Det er noget tid siden jeg har bryugt mønstret papir som baggrund, men synes det fungerer fint her, hvor fokus stadig er på billederne. Det er ikke til at fatte, at min lille baby er blevet så stor allerede!

I finally finished some layouts last week (actually five.yeah!) while having a great time with my girlfriend. Could totally get use to that ;-)
This went up on scrapper's blog today. Ive used Echo Park's new For the Record collection. Haven't been using patterned paper as a background for a while, but I like how the busy paper still leaves the focus on the photos. Can you believe my baby boy is such a big boy already?




Hope you have an awesome day... Thanks for stopping by today!

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejligt layout fra en skelsættende dag. Jeg synes da også lige, du har fået ham....utroligt som tiden løber.
Selv om det er noget mønstret papir, synes jeg, focus kommer fint på fotos.
Flot detalje med syningerne.
God dag herfra - hvor solen skinner.

Charlotte sagde ...

Et hyggeligt, fint og enkelt layout. Ja, de vokser altså alt, alt for hurtigt, de kære små. :)