Pin It button on image hover

lørdag den 21. januar 2012

Ferie i Toscana

Jeg er endelig blevet færdig med det mini album over vores ferie i Toiscana i efteråret. Jeg har brugt October Afternoon's Boarding Pass collection. På forsiden har jeg mistet chipboard med mist fra OA. Bogstaver og tal er fra Sassafras Lass og klistermærker fra serien.

I am finished with a mini album feauturing our vacation in Tuscany in September. I've used OA's Boardning Pass collection.




















Tak fordi du kiggede forbi.
Thanks for stopping by!

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Kanonlækkert album! Lækre papirer og skønne billeder.
Jeg har også en pose liggende med pairerne og pynt og skal bare tage mig sammen til at lave layouts igen. Jeg har billeder nok at tage af.
God weekend.

sophie sagde ...

I have been catching up on your recent projects!! great job and congrats on your futur baby!! luck you!!!

Louise sagde ...

Det er r*vlækkert det album og helt sikkert noget som jeg skal finde inspiration i når min familie skal på sommerferie :)
Tak for en fed blog :)
Vh Louise