Pin It button on image hover

onsdag den 31. marts 2010

Lille hjælper

Da hækken blev klippet for sidste gang inden vinteren hjalp Asbjørn mig og jeg fik nogle gode fotos som viser hvordan han bider i tungen, når han koncentrerer sig (det øverste). Rigtig sødt. Her er layout jeg har lavet med et par af disse fotos.


Jeg har også fået fremkaldt nogle fotos fra vores tur til Polen i efteråret 2008. Her er et layout af den lille bandit på toppen af Kulturpaladset i Warszawa. Stemplerne er fra Stampin' Up.


1 kommentar:

Charlie sagde ...

Hej - tak for dit besøg og din kommentar. Tror ikke jeg har været her før - men vi deler da kærligheden til QK kan jeg se. FIN header - sådan en har jeg aldrig fået lavet mig - jeg kører med digitale - hvor kikset er det??
Nå men en dag med mere tid må jeg kigge lidt rundt - lige nu nåede jeg kun at se disse fine LO's og din dejlige dreng. GOD PÅSKE.