Pin It button on image hover

torsdag den 15. december 2011

Vores 10 første juleaftner (del I)

Jeg er gået igang med et julealbum, som skal rumme fotos fra de første 10 juleaftner sammen med vores søn/lille familie. Han er født i 2006, så albummet bliver et on-going projekt i de kommende år. Her er de sider jeg har lavet indtil nu. Det er ikke meningen at der skal stå noget tekst i albummet. Formålet er udelukkende at samle de fotos vi har fået taget juleaften siden vores søn var lille.

I have started a mini album which will include photos from our first 10 christmas eve's counting from our son was born in 2006. Here are the first pages I have completed.


Jeg har brugt Season's Greetings fra Echo Park, som indeholder det meste af det jeg skal bruge til albummet.



2 kommentarer:

Kim sagde ...

thats a very cool idea...love the simplicity of this!

Karina Beck sagde ...

Sikke et dejligt album! Flotte farver og skønne billeder. Hvad med 2006?
Nu har jeg kigget nærmere på Projekt life, jeg får jo lyst til at købe det HELE!!!!! ; )
Meen jeg må hellere styre mig og lave de 6 Smashbøger og pynt jeg allerede HAR købt ; ) : )
God weekend og bedring.