Pin It button on image hover

torsdag den 1. december 2011

Velkommen December

Holdda op, så blev det allerede december igen. Mit mål om i år at have alle siderne til mit December Daily album klar inden december er ikke helt indfriet. Men min undskyldning er god: jeg er halvvejs igennem en graviditet og har de sidste 4 uger nærmest ligget ned pga. plukveer. Det har reduceret min kreative tid fra nogle timer til højst en halv ialt pr. uge (deraf også det meget sparsomme indhold på bloggen). Jeg havde set frem til at annoncere den kommende baby med et layout, men det har jeg opgivet!

I år har jeg købt et kit til mit album, som indeholder plastiklommer. Jeg syntes meget bedre om mit album fra sidste år, så måske jeg ændrer det undervejs!
Jeg har fået printet alle sider til albummet i samme stil som sidste år ved at bruge Ali Edwards overlays - og har dekoreret forsiden på mit album. Havde oprindeligt tænkt at den skulle være hvid, men har beholdt den i pap-farve. Nu skal jeg bare på højkant igen, så jeg rent faktisk kan tage på juleshopping og opleve julen (læs: tage fotos) uden for husets fire vægge. Og lad det for alt i verden sne igen inden jul, som sidste år. Please!

Skal du også lave et December Daily album? Ville være skønt om du ville dele et link dertil!




Wow, December already! My goal of having all the foundation pages ready for the December daily album (before December) isn't quite accomplished. But my excuse this year is a good one (smile): I'm halv way thru my pregnancy and this time it's been a challenging one and I've pretty much been laying down for the past 4 weeks, hence reducing my weekly creative hours to just minutes (which also explains the recently few entries on the blog).

This year I opted for a kit for my album with page protectors. But I like my album from last year much better, and might change it as I go along!

I have printed all the daily pages in the same style as last year using Ali Edwards overlays and have decorated the front of my album. Now I just need to be fit enough to experience the Christmas spirit (and take photos of it) outside the walls of our house. And please let it snow again this year. Please

Are you doing a December Daily project too? Please share a link.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er en flot forside til dit album!
Jeg håber virkelig for dig, at du får det bedre, det lyder hårdt.
Jeg er kommet en hel del videre med min julesmask og glæder mig til at der kan komme billeder i.
Rigtig god 1. december.

Kim sagde ...

loving the grey and white colour scheme on this one!