Pin It button on image hover

mandag den 15. august 2011

Udfordring hos Scrapper

I denne uge hoster jeg bloggen hos Scrapper-dk, så kig forbi i løbet af ugen. I dag starter en udfordring hvor du skal lave et layout med brug af stempler. Jeg har selv lyst til at bruge flere stempler på layout, men synes det er en udfordring. Her er mine bud på hvordan man kan bruge stempler:

This week I'm hosting the blog at Scrapper-dk, so stop by and check it out during the week. This week we have a challenge to create a layout using stamps. Inspired by the fact that I find it to be a challenge to use stamps on my layouts. Here are the layouts I created as inspiration.





Se mere om hvordan layouts er lavet på scrapper's blog
More details on the layouts on scrapper's blog.

2 kommentarer:

sophie sagde ...

really nice layouts! I never know how to use stamps so here are great ideas!!

Heidi sagde ...

super lækker udfordring, jeg er heller ikk en ørn til at få brugt mine stempler på loér :)