Pin It button on image hover

søndag den 21. august 2011

Layout og kort

Her er de andre ting jeg lavede til scrapper's blog i sidste uge. Jeg er host på bloggen igen om to uger, men kig forbi i mellemtiden og se hvad Heidi og Donna finder på.

Here are the other things I created for scrapper's blog last week. I will host the blog again in two weeks, but don't forget to stop by and see what Heidi and Donna come up with.

Et layout med foto af Asbjørn, som fodrer Michalis' geder på Kreta. Eeelsker det billede...(har gemt det på memorykortet, så jeg 'lige' kommer til at kigge på det hver gang jeg bladrer i fotos på kameraet). Check lige de græske bogstaver jeg fik tryllet ud af Thickers!




Og tilsidst et kort, som kan bruges til én som har fået hund. Synes de små påklædningsdukke-agtige figurer i OA's 5&Dime serie er så søde.


Fortsat god søndag - og tak fordi du kigge de forbi og sagde hej!

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Skønt lo og fedt med bogstaverne :) Og lækkert kort - det kan kun gøre lykke

Rigtig god søndag aften til dig

Kim sagde ...

gosh I totally love the colour blocking on this one!!!

Karina Beck sagde ...

Lækkert kort. Flot sat op og lækre farver.