Pin It button on image hover

tirsdag den 7. juni 2011

Roskilde Dyrskue

I fredags var vi på Roskilde Dyrskue for tredje år i træk. Jeg så traktortræk for første gang i mit liv (det er godt nok mærkeligt), og Asbjørn legede i korn for første gang.

Here are pictures from a Country Fair we went to last Friday.


Der blev kælet med dyr.


Og så var der den obligatoriske ponyridning bød på en mini pony, en lille pony og en meget høj pony/hest. Mini-pony var for lille og den lille havde ingen saddel, så det ville sønnike ikke. Så var der den store (som ikke engang jeg turde sætte mig op på).


Det ville Asbjørn gerne, og han ikke så meget som trak en mine da han blev løftet helt der op. Han var såå stolt.



(her ses det tydeligt, at han er meget lille ift. hesten)

Lige inden vi skulle hjem gik vi forbi en vognpark med Manitou. Asbjørn har været MEGET fascineret af de røde maskiner siden en sådanne væltede en bygning på mormor og morfars gård. Dørene var lukkede til maskinerne, men Asbjørn så en anden dreng som fik lov til at sidde i én. Og så var der ingen vej tilbage...


Da han kom op i maskinen lænede han sig tilbage i sædet og sagde: "Aah, her vil jeg bo altid. Jeg kommer aldrig ud herfra". Og så var hans dag totalt reddet!

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det må have været en stor dag for Asbjørn. Jeg kan da godt forstå, at han var vild med de store maskiner! Og hvor sejt, at han turde ride på den store hest!
Tak for sidst.

sophie sagde ...

fun photos!! and oh *how I love the layout in your previous post!! banners are my fa right now too! have a great day!!