Pin It button on image hover

torsdag den 16. juni 2011

Min lille Space Ranger

Dette layout er lavet til Love2scrap med papir fra BoBunny. Jeg tog billederne engang Asbjørn var klædt ud som Buzz Lightyear. Jeg har prøvet at få gode billeder af ham som Buzz mange gange uden det store held! Det er bedre end ingenting, og da jeg så papirret vidste jeg at det bare måtte bruges til nogle af de gamle fotos af "Buzz".  

This layout was created for Love2scrap (BoBunny paper). Took the photos when Asbjørn was dressed up as Buzz Lightyear. When I was this paper-collection I knew I had to use it for some of the old photos of "Buzz".


Og detalje med det skønneste honeycomb-mønster.


Er helt vild med rumraketten fra chipboard-arket i serien.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Sikke et super dejligt drengelayout.
God weekend.