Pin It button on image hover

torsdag den 3. februar 2011

My Cherry on Top

Jeg har modtaget en award fra Donna, mens jeg har været på ferie i London. Sikke en glædelig overraskelse. Det er min 'cherry on top' i en grå og våd februar, så tusind tak for den!


Awarden kræver at jeg skal fortælle tre ting om dig selv og give den videre til tre andre kreative bloggere. Først lidt tilfældigt om mig:

1. Jeg er en atypisk løve, som har det bedst i kulissen og er alt for genert til bare at springe ud i at lære nye mennesker at kende eller være i centrum. Engang da jeg lavede mad til et bryllup ville jeg ikke præsentere menuen og forblev i køkkenet, fordi jeg ikke ville hyldes for middagen (hvor dum kan man være, hvis maden smager godt?... og behøver jeg sige at de slæbte mig ud til klapsalver, mens jeg jo nok rent faktisk var ved at dø).

2. Jeg har et fadderbarn i Rwanda. Da jeg modtog et foto af hende græd jeg næsten ligeså meget, som da jeg så vores søn for første gang. Det betyder meget for mig at kunne gøre en forskel for andre mennesker.

3. Jeg har en STOR kærlighed for lækker mad og madlavning, og blev kaldt for køkkenskriveren da jeg engang for mange år siden serverede på en restaurant i Hornbæk. Jeg vidste ikke hvad ordet betød, men de påpegede, at det var fordi jeg spurgte meget og iagttog kokkene for at 'lære tricks'.

Og nu til videregivelsen af mine muffins med top:

Awarden gives videre til Marolle, fordi hendes layouts er farvestrålende og meget kreative. Skønt at se en anden som laver kreative ting med de samme kits, som jeg selv modtager. Jeg laver næsten aldrig noget i pastelfarver, så det er inspirerende at se én som elsker disse farver.

Jeg giver også awarden videre til Heidi. Heidi er ALTID er positiv, glad (ikke sandt Terje og Christine?) og en vigtig del af den gruppe af gamle kursister, som gennem de seneste år har udviklet sig til en værre tøse-sludre-scrap-klub (og jo, jeg glæder mig til at få huset fyldt af dem på søndag). Hun er fantastisk kreativ med Quickutz/Sizzix, meget meget produktiv og jeg ville ønske hun opdaterede sin blog med alt hvad hun lavede (kun en lille hentydning, Heidi...).

Og den sidste modtager er Mahlin. Jeg må over sundet og hylde hendes kreative brug af mist, splash og lag på lag med masser af farver og forskelligt mønstrede papir.

Ingen kommentarer: