Pin It button on image hover

torsdag den 24. februar 2011

Lost and Found: 20 års reunion

Sidste sommer var det lige pludselig blevet 20 år siden jeg gik ud af Folkeskolen. Vi inviterede alle fra klassen til reunion, men fremmødet var ikke så stort. Her er et layout med de gamle klassekammerater som dukkede op, og jo nærmest lignede sig selv fra dengang!


[Papir: My Mind's Eye, Bazzill, bogstaver: Sassafras Lass, stempel og rub-ons: Studio Calico, knapper: My Mind's Eye]

Jeg har længe ønsket at lave flere layouts med andre ting end min søn - at fylde lidt i et 'personligt' album, så at sige. Men det er godt nok en udfordring at få det prioriteret - og jeg scrapper ikke engang fotos af mig selv. Måske det burde være næste udfording?

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert layout i flotte farver og sjovt minde.

Helle Sahl sagde ...

Rigtig lækkert layout og skøn detalje med knapperne. Godt emne at scrappe og jeg vil da udfordre dig til at scrappe et billede af dig selv ;o)