Pin It button on image hover

tirsdag den 24. august 2010

Jubilæums album og nyhed

Jeg er godt igang med at øve mig i disciplinen 'mini albums', specielt efter jeg har fået en Zutter bind-it-all i
fødselsdagsgave af mine forældre (til at lave spiralryg med). Det var derfor passende at lave det første album til min mor, som selv havde fundet maskinen og spurgt om det ikke var noget for mig. Det var det!







[Papir: American Crafts, Karen Marie Klip, Studio Calico, stickers og journaling card: Studio Calico og Making Memories, kuvert: Maya Road, brads: Making Memories, diverse Quickutz og Zutter bind-it-all]

Jeg skal også 'øve mig', fordi jeg er blevet kreativ designer hos Scrapper.dk. Yeaah, jeg er kommet med på mit første design team. Glæder mig enormt meget til at udfordre mig selv til at lave ting jeg ikke plejer at lave med papir, men som mit hoved er fyldt af ideer til. Jeg går igang med det første kreative projekt i denne uge.

Ingen kommentarer: