Pin It button on image hover

søndag den 29. august 2010

Geo caching

Den tolvte og sidste layout skitse til mit skitsekursus blev udsendt i fredags, og jeg er nu nået igennem den syvende, og har lavet et layout hvor Asbjørn og moster er på skattejagt i strid modvind på diget til Rømø.


Jeg er fast besluttet på at tage skitserne i rækkefølge, selvom det hæmmer mig ikke blot at vælge den jeg har lyst til at arbejde med. Men det er en del af min udfordring - at se hvad jeg får ud af en skitse jeg nødvendigvis ikke har nogen ide til. Dette layout er derfor også anderledes, end dem jeg plejer at lave - og jeg er svagt utilfreds. Men det vigtigste er, at jeg fik udfordret min kreativitet og fik lavet noget!

[Karton: American Crafts, Papir: Studio Calico, bogstaver og stempel: Studio Calico]

Ingen kommentarer: