Pin It button on image hover

lørdag den 3. marts 2012

Project Life - manifest for 2012

De sidste 13 år har jeg hvert år til nytår nedskrevet mine mål for det kommende år. Men det har altid været i en bog til formålet. I år har jeg været inspireret til at lave en mere visuel version, en slags manifest. Det visuelle aspekt gør den på den ene side mere overfladisk på nogle områder, men også langt mere udbygget på andre områder, da jeg har medtaget små mål, som ellers bare ligger i mit baghoved. At spise sundt er f.eks. ikke noget jeg specifikt tager mål om, men bare altid prøver at efterleve! Til mit manifest har jeg specielt været inspireret af det grafiske i denne version. Min manifest for 2012 er den første side i mit PL album, printet i 6x12".


For the past 13 years I've written down my objectives and goals for an upcoming year. But I've always done it in a designated book. This year I was inspired to create a more visual document, a manifesto. The visual part makes some of my goals more superficial in print, but I have also included some minor goals, which I guess are just alwasy present, and not specific for 2012 (eg. eating healthy, be grateful). I have especially been inspired by the graphics of this manifesto. The manifesto is the first page of my PL album, size 6x12".

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det ser supergodt ud. Både måden, du har sat det op på og indholdet.
Rigtig god weekend.

lam sagde ...

Hvor er det fedt. En genial ide og der blev ejg lige inspireret til at lave min egen. hvordan ahr du sat et op grafisk...ja jeg er ikke en teknik pcnørd, hvad det angår

Gitte sagde ...

Hvor er det lækkert, genial ide med sådan et manifest. Kanon flot sat op. Tror jeg må lave et selv. :)

Næææ det havde jeg slet ikke opdaget, før jeg læste det i din give awayindlæg, hvor dejlig at læse at I bliver en mere i familien. Et stort tillykke.

Rigtig dejlig uge