Pin It button on image hover

torsdag den 29. december 2011

Jule smask - part two

Så er julen vel overstået og det er blevet tid til flere sider i mit julesmask-album.
The Christmas holiday is over and it's time to show more pages from my Chrsitmas-smash. The December Daily album will have to wait for January :-)

Først en side fra Tivoli. Jeg har sat årets brochure ind i albummet også.
First a page from Tivoli with Santa.



Og så en side om årets pakkekalender - med en stump indsat fra indpakningen. Jeg har lavet en lille pakke af papir og sat foto ned i den, for at understrege at det vedrører noget med 'pakke'.
And a page with the countdown Advent calender.



Og så et par sider med julepynt. Decorations:


Og et par sider om omhandler julekort. And Christmas cards



Og en side med mig, min søn og hans lille nye fætter, som kom på besøg i juledagene. And a page with me, our son and his little new nephew.


Og et billede af min bedste julegave - en lille ny baby :-). Der kommer billede af min næstbedste julegave senere!
And my best present - a new baby!


Og tilsidst en side til alle julebonnerne. Ja, der er ikke mange (og det er jo egentlig lidt fejlagtigt, selvom de fleste gavekøb blev gjort på nettet i år!)


Der er stadig et par sider som endnu ikke er færdige. De kommer senere. Er du blevet færdig med dit julealbum - smask eller December Daily? Og så har jeg lige set at min blogtæller har rundet 10.000, så det er vist tid til at arrangere giveaway!

More to come later...Are you done with your December album?

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Skønne sider i din Smask.!
Jeg er heller ikke helt færdig, så der kommer lidt på bloggen i det nye år. Og så skal jeg lige have fremkaldt billederne fra juleaften.

~Marlene Krogh~ sagde ...

Hvor er det bare flot, og en super god idé ! Godt nytår til dig og dine...

Kim sagde ...

HOW EXCITING!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a new baby what a wonderful 2012!!