Pin It button on image hover

torsdag den 15. september 2011

Kunstner in spe?

I min ferie fik jeg ryddet op i gamle fotos, og faldt over dette foto fra jeg gik i gymnasiet, som blev brugt i årbogen. Jeg havde både Design og Billedkunst som valgfag, og tegnede og malede rigtig meget. Noget jeg desværre ikke har prioriteret siden, men egentlig savner (mon man stadig kan svinge penslen, når det ikke er holdt ved lige?). Jeg fik også adgang til skolens mørkekammer efter skoletid, og har måske selv fremkaldt billedet??

I found this photo from 1992 while going thru piles of photos in my vacation. The photo was used in the yearbook at my highschool, where I had all the creative classes I could get. I drew and painted a lot back then - something I haven't really done since. I miss it and wonder if I would actually still paint after so long without.


Jeg så for noget tid siden på Sassafras's blog en udfordring med at bruge bogstavstickers til andet end titlen. Den ide har jeg husket og tilfældigvis kunne jeg skrive årstallet på præcis 12 inches. Heldigt!

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Flot og meget anderledes stil, men den mestrer du også.
Rigtig god weekend.