Pin It button on image hover

torsdag den 25. august 2011

Græske ting

Mine forældre har lejlighed på Kreta og jeg har lavet et mini album til at dokumentere højdepunkterne fra deres eventyr på øen. Jeg arbejde lidt på albummet under vores ferie på Kreta, men er nået frem til at min mor må lave den færdig selv - med egne historier, fotos osv.

My parents have an apartment on Crete and I have created a mini album for them to documents hightlights from the island they love so much.


Der er plads til top ti seværdigheder/steder at besøge, billede og tanker fra første ferie i Chania, gode spisesteder og cafeer, venner på øen, den nye base/lejligheden.



Jeg har også lavet et kort af nogle rester fra samme græske papirserie.
I also made a card using the same paper.

1 kommentar:

Heidi Kolze sagde ...

IH hvor er det et fint album. Rigtig gode farver, gode ideer og hyggeligt at få sådan en bog man bare lige selv skal lave et par historier i.