Pin It button on image hover

mandag den 28. marts 2011

Polen og skævt smil

Jeg har haft en del Crate Paper-ting liggende fra efteråret, som endelig er blevet brugt. Det første layout har mit yndlingsbillede fra en ferie i Polen i 2008.




Jeg er begyndt at finde gamle fotos frem, fordi det er skønt at genopleve minder fra dengang min store dreng var lille. Jeg er godt klar over at jeg blot tilføjer endnu flere fotos til bunken af 'fotos-til-at-scrappe', men det er det hele værd!


Det næste foto burde nok aldrig have fundet ved til scrap-bunken, men smilet ser så sjovt og mærkeligt ud at det havnede der alligevel!
 


2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dejlige layouts og jo, selvfølgelig skulle det sidste dejlige billed scrappes!!!!!

Charlotte sagde ...

Det er nogle rigtigt fine og enkle LOs. Og de ark er super lækre - jeg har dem selv! :0)
Synes altså billedet med smilet er så sødt, jeg forstår godt du valgte at scrappe det.