Pin It button on image hover

onsdag den 19. januar 2011

One Little Word

Det er januar og starten på et nyt år. For mange betyder det nytårsforsæt og/eller nye målsætninger. Gennem de 12 år jeg har praktiseret buddhisme har jeg altid sat store mål for det kommende år og gennem året ladet mig inspirere af årets slogan.
I år har jeg besluttet at tilføje et kreativt projekt til vores slogan og mine målsætninger, ved at deltage i Ali Edward's One Little Word workshop. Det er et genialt projekt og jeg glæder mig meget til at se hvor det bringer mig hen! Jeg har et par mulige kandidater til mit lille ord, men har brug for lidt tid til at beslutte præcis hvilket ord der skal være min inspiration og guide i 2011. Indtil da er jeg stadig igang med at færdiggøre mit December Daily projekt, som er inspireret af den samme person (det skrider kraftigt fremad...). Hun har nogle fantastiske ideer, som går godt i tråd med mit personlige documenting a wonderful life (livslange) projekt.

Ingen kommentarer: