Pin It button on image hover

torsdag den 2. september 2010

Flere layouts efter skitse

Jeg var fast besluttet på at gennemføre mit Sketchbook 2 kursus i kronologisk rækkefølge, men det gik alt for langsomt...så jeg måtte vige for min (svage) beslutsomhed i produktivitetens tjeneste!

Jeg gik igang i omvendt kronologisk rækkefølge og har lavet layouts til skitse 12 og 11. Det første layout er fra en ferie i USA, hvor Asbjørn nyder en is i Amish kolonien Kalona, Iowa. På skitsen var der en række firkanter oveni hinanden, hvoraf jeg har indikeret den ene med tape.



[Papir: My Mind's Eye 'So Sophie' kollektion og Crate Paper 'Cranberry', 7Gypsies tape, knapper, Martha Stewart 'Hydrangea' og border punch, journaling spot + blomst: K&Company, bogstaver: Making Memories, My Mind's Eye, October Afternoon og Cosmo Cricket]

Det næste er en hyldest til far-søn fodbold kampe. Det er synd at sige, at jeg er fodbold fan, men jeg nyder at se Asbjørn dele lidt af sin fars store begejstring for Brøndby IF. Denne skitse indeholdt en stort rundt element, og endnu engang har jeg transformeret det runde til 'noget' for at slippe for et rundt stykke mønstret papir. Kender du også det, at undgå noget bestemt på dine layouts?



Det var med glæde, at jeg fandt min Silhouette maskine frem igen (gemte den ellers væk i går, fordi den stod og samlede støv) efter flere måneder på standby by. Den var perfekt til at skære en stor fodbold.

[Papir: Little Yellow Bicycle, Sassafras Lass, bogstaver: Sassafras Lass (blå), American Crafts 'Play' og Basic Grey (rød)]

Ingen kommentarer: