Pin It button on image hover

fredag den 16. november 2012

Brandt-Lassen Photo

For et år siden nævnte jeg, at jeg arbejdede på noget spændende. Så fik jeg en besværlig graviditet, en baby og meget mindre tid! Men nu er jeg endelig klar til vise jer min foto blog. Jeg er næsten et år bagud med at opdatere den med billeder, men satser på at indhente det.

Kig forbi min foto blog og læg endelig vejen forbi min Facebook side og 'like' den. Her er et udsnit af den type foto jeg tager og baby-fotos fra mit seneste indlæg.

A year ago I mentioned I was working on something exciting. Then I had a difficult pregnancy, a baby and very little time! Now I am finally ready to promote my photography blog. I am a year behind on updating it with photos but plan to catch up. Here are some newborn pics from my most recent blogpost and a few samples of the type of photos I take.  

Check out my photopraphy blog and please do stop by and like my page on Facebook.


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Så flotte billeder - hvis jeg havde børn, fik du bestemt lov til at fotografere dem. Mange hilsner fra Charlotte