Pin It button on image hover

mandag den 10. september 2012

For the love of Starbucks!

Jeg eeelsker go' kaffe og så elsker jeg Starbucks. Jeg er en af de tosser, som ligefrem tager til lufthavnen for at få en Frappucino. Det er kun et kvarter væk, så det er da ikke så slemt, vel? De sidste mange år har vi haft en tradition med at tage derud, når min søster, Asbjørn (han får altid sin egen kaffe) og jeg har fødselsdag. Så får vi da en fedt-bombe tre gange om året! Jenni Bowlin papiret var perfekt til dette layout.
 
I love good coffee and then I love Starbucks. I am one of those crazy people who go to the airport (they have the only Starbucks in the country) just to get a Frappucino. It's just 15 minutes away, so it's not that bad, is it? Have had a tradition for years with my sister and son to go there for our birthdays, so we at least get a real non-fat-free coffee three times a year! The Jenni Bowlin paper was perfect for a layout with my favorite Frappucino.
 



1 kommentar:

Kim sagde ...

WWOOOHOOOOOOOOOOOOO I just saw the awesome news over on the Core BLOG!!! WTG I am sooooo excited for you!!!!!!!