Pin It button on image hover

mandag den 11. juni 2012

Maven vokser

Jeg laver meget sjældent dobbelt layouts, men efter jeg er begyndt også at lave layouts i størrelsen 8,5x11 er det blevet meget nemmere. Dette dobbelt layout er lavet med Note to Self collection kit fra Echo Park.

I very rarely make double layouts, but after I started also making layouts in size 8.5x11 I find it much easier to balance two pages. This one was created using Echo Park's Note to Self collection.


Og her er siderne enkeltvis:



Og endelig lidt detajlefotos af min pynt, som er en blanding af stickers og udklippede 'ting' fra forskellige papir:



Laver du også dobbelt layouts?

6 kommentarer:

Julie Viktoria sagde ...

Ja, jeg laver også dobbelt layout nogle gange, ;)

Karina Beck sagde ...

Det er et flot dobbeltlayout!
Dejlige billeder. Det er godt at dokumentere til senere, både mavens størrelse og storebrors.

sophie sagde ...

such beautiful photos! love the tags and kraft here!
hugs

Janna Werner sagde ...

Absolutely adorable layout, Trine.
Janna

STI sagde ...

Hold nu op hvor er det lækkert. Jeg får helt lyst til at lifte :))
og dejlige billeder

STI sagde ...

Hold nu op hvor er det lækkert. Jeg får helt lyst til at lifte :))
og dejlige billeder