Pin It button on image hover

lørdag den 26. maj 2012

Meeting Melvin

Jeg havde i april tilmeldt mig et af Kelly Purkeys Sketchbook kurser, efter en pause på næsten to år fra sidste deltagelse. Ikke at jeg på nogen måde havde forventet at følge med kurset, mens det stod på. Dette layout er lavet udfra en af skitserne og viser mine to skønne drenge og American Crafts papir :-)
I signed up for Kelly Purkeys Sketchbook class again after an almost two year break. Not that I expected to follow the class in April, but just to have the class notes and sketches for later. This layout is based on one of the sketches and feature my two lovely sons and AC paper:-)


Og et par detaljer med tag og flair button/badge. Jeg eeeelsker flair buttons eller badges!



3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et dejligt billed af dine to drenge!!!!!
Og skønt enkelt layout, hvor fotoet er i centrum.
God dag til jer.

Ditte sagde ...

Super enkelt men overskønt, og billedet er jo bare wauuu...

Charlotte sagde ...

Ihh et skønt billede af dine to drenge. Enkelt og flot layout. Kan så godt li, at billedet er SÅ meget i fokus. :)