Pin It button on image hover

mandag den 23. april 2012

Love you more

Jeg har lavet dette layout udfra en skitse hos Elle's Studio. Jeg har brugt en masse stempler, noget nyt papir og selvfølgelig tags fra Elle's Studio. Billederne er fra foråret 2010, og ikke ligefrem de bedste af vores søn. Men de viser meget fint hans finurlige væsen!

I've made this layout using a sketch from Elle's Studio. I've used a bunch of stamps, brand new paper and of course tags from Elle's Studio. The pictures are from spring of 2010. They're note the best ones of our son, but show his silliness!


2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et flot layout med fine detaljer og billeder!
Jeg huskede, at tage en masse billeder i går af hverdagslivet, men ved ikke rigtig, hvad jeg vil bruge dem til endnu. Jeg tænker, at det som du siger, er en god øvelse til PL. Jeg har ikke sat mig ind i Ali´s koncept endnu.. Er du begyndt? Hvad har du tænkt dig at bruge det til? Layouts? eller?
Ha en go dag.

sophie sagde ...

oh I love everything about this layout!! great job!!