Pin It button on image hover

onsdag den 9. november 2011

SAM

Sikke en hyggelig weekend på Scrap-a-mania! Jeg talte med de skønneste mennesker og havde et fantastisk kreativt hold på kursus søndag. Tak! Var så imponeret over deres kreativitet og modtagelse af jule-smask konceptet - og jeg kan slet ikke vente med at se deres færdige resultat i løbet af december.

What a fantastic weekend at Scrap-a-mania. Talked to the sweetest people and had the most creative participants in my Christmas-smash course on Sunday. Thanks! Here are some pics from the course and of what I ended up bringing home to my stash!




Og så mine indkøb: Først en del juleting, twine og OA, som man aldrig kan få nok af!


Efter 10 måneder gav jeg endelig efter og købte Smash-udstyr. Det tog mig ca. 1 time søndag aften at rode igennem gamle sager i mine kasser, og finde ud af at jeg har koncept nok til to yderligere albums, så jeg må snart til Roskilde og supplere!


Og tilsidst en god håndfuld Amy Tangerine + diverse!

2 kommentarer:

Ann Cicilie sagde ...

TUSEN takk for en hyggelig scrapweekend :)

Karina Beck sagde ...

Det var et super kursus og jeg glæder mig til at Smaske ind i min bog i december og Januar.
Lækre sager, du har købt.!