Pin It button on image hover

onsdag den 7. september 2011

Drengeæske

Jeg har leget lidt med Toy Box serien fra Crate Paper. Den første ting jeg har lavet er et samarbejde med min søn om at dekorere en æske til hans legetøj. Jeg målte papirstrimler af og lagde i skæremaskinen, han skar og puttede lim på æsken. Det var sådan et hyggeligt fælles projekt.

I have decorated a toy box in collaboration with my son (using Crate Paper's Toy Box collection). Such a fun project for us. He cut the paper and added glue. He also decided the decorations on the lid: "everything that can fly".



Jeg har pyntet kanten med bånd fra serien og "de ting som kan flyve" - efter ønske fra min søn.


Der er skiftevis små Lego dele og Playmobil sværd/pistoler i æsken!

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Hvor er den bare superfin og med mit ynglingspapir for tiden ; )
Det lyder hyggeligt med et fælles projekt.