Pin It button on image hover

tirsdag den 24. maj 2011

Trend-teknik kursus

Jeg er langt om længe ved at være færdig med mine skitser og layouts til Trend-teknik kurset den 5. juni. Der mangler lidt sidste detaljer, som jeg skal nusse med den næste uge.
På kurset skal vi arbejde med rejse-tema, selvportræt, romantik, sy-tema, fødselsdag og mm., alt imens vi afprøver trends, stilarter og teknikker i lækre materialer fra bla. Studio Calico, Girl's Paperie, My Mind's Eye og Echo Park. Vi skal for eksempel stemple, miste, sværte, sy, punche, male og ikke mindst hygge.

Her er sneak peek til nogle af de layouts du kan lave på kurset (mangler foto af et par stykker):
Here's some sneak peeks of the layouts you can create at my class on June 5th:








Kurset afholdes i København fra kl. 10-16. Der er tre ledige pladser på kurset, så hvis du har lyst til at deltage, så send mig en mail (tbrandtlassen @ gmail.com). Kurset koster 300 kr. inkl. materialer og frokost.

3 kommentarer:

sophie sagde ...

these sneaks are so yummy!! love hte hearts and banners!! love the frames too! you are so talented!!so happy for you about this class!

Ann Cicilie sagde ...

Hvor ser det bare lekkert ut! Hadde jeg ikke hatt besøk fra Norge den weekenden hadde jeg blitt med - elsker stilen din :)

troll13 sagde ...

Det ser da bare super godt ud :o)